سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت شرکتی

هر شرکتی نیاز به معرفی محصولات خود یا ایجاد نوعی رزومه آنلاین برای تجارت یا کسب و کار خود خواهد داشت . سایت شرکتی با ویژگی های خاص خود و قابلیت هایی که داراست می تواند تمامی محصولات یا خدمات شما را در قالب صفحات منظم با طراحی زیبا نمایش دهد . قابلیت نمایش رزومه و همکاری شرکت تان و حوزه کاری شرکت بخش هایی از طراحی سایت شرکتی است 

 

سایت شرکتی ابزار تحول یک کسب و کار

شما با در اختیار داشتن سایت شرکتی استاندارد (‌ از لحاظ سئو ) میتوانید خود را از رقبا متمایز کنید. با توجه به اینکه امروزه افراد پیش از خرید کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو می کنند. یک وب سایت خوب می توانید بر تصمیم گیری مشتریان تاثیر گذاشته و نظر آنها را جلب نماید.

مشتریان پس از جستجو محصول و خدمات مورد نظر خود در اولین گام با وب سایت شرکت ها روبرو خواهند شد و کیفیت و جذابیت سایت ها در تصمیم گیری آنها موثر خواهد بود.

یک سایت شرکتی خوب با ایجاد ساختار مناسب، وجود انسجام و استفاده مناسب از رنگ ها و فونت ها می تواند تجربه کاربری خوبی برای کاربر ارائه دهد و آن را به مشتری آن شرکت تبدیل می نماید. در اختیار داشتن سایت شرکتی قوی، سرمایه است و میتواند نقطه تحولی در کسب و کار شما ایجاد کند.

 

به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی

همان طور که گفتیم هدف از طراحی سایت شرکتی معرفی محصولات و خدمات شماست و در ایجاد مشتریان بالقوه برای کسب وکار شما بسیار موثر می باشد. به عبارت دیگر یک زمینه بازاریابی بسیار خوب برای شما ایجاد می کند.

 اگر این روش را با سایر روش های تبلیغات و مارکتینگ مثل؛ آگهی بازرگانی، نمایش بر روی بیلبورد و تابلو مقایسه نمائید متوجه می شوید که هزینه طراحی سایت شرکتی در بازه زمانی طولانی نسبت به روش های دیگر مقرون به صرفه تر می باشد.  

 

هزینه طراحی وبسایت شرکتی

همانطور که در مزایای سایت شرکتی به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کردیم، هزینه‌ طراحی و نگهداری یک وبسایت شرکتی بالا نیست. وبسایت شرکتی همانطور از نامش پیداست ویترین خدمات است و محصولات زیاد و فایلهای حجیم ندارد، تعداد صفحات به مراتب کمتری دارد و در مجموع حجم سبک‌تری دارد. به همین علت یک هاست استاندارد برای شروع کافی است و هزینه سالیانه یک هاست اشتراکی اقتصادی خیلی بالا نیست.

از دیگر هزینه‌های سایت شرکتی می‌توان به تمدید سالانه دامنه و هاست، خرید یک قالب یا سایت ساز موفق، افزونه‌هایی که نیاز به لایسنس دارند، تولید محتوا و کار دائمی برروی وبسایت اشاره کرد. هزینه سئو سایت شرکتی تنها در صورت بررسی کلمات کلیدی و رقبایی که جایگاه‌های برتر را کسب کرده‌اند قابل تخمین است و بدون داشتن اطلاعات پروژه نمی‌توان درباره هزینه سئو پیش‌بینی کرد، برای مشاوره رایگان کافیست اطلاعات پروژه خود را ثبت کنید.

 

کلام آخر

در نونگار پردازش تیم گرافیک ما نسبت به کسب و کار شما ، رنگ بندی ، لوگو اطلاعاتی که شما در اختیارشان قرار میدهید ابتدا قالب را طراحی کرده و به صورت عکس با شما به اشتراک میگزارند . بعد از تایید قالب از سمت شما پیاده سازی سایت شروع میگردد . در این پروسه شما یک وب سایت کاملا اختصاصی ، شیک و زیبا خواهید داشت که مشتریان و همکاران شما را به خود جذب می کند .