سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین سایت ساخت وبسایت

طراحی سایت به صورت رایگان برای راه اندازی یک وب سایت شرکت و یا انجام سئو ، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی کافی نیست و لازم است عملیات راه اندازی وب سایت خود را زیر نظر شرکت طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید.

 

در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت را دارید و بودجه ای برای انجام این کار ندارید می توانید با استفاده از سایت سازهای رایگان آنلاین و همچنین وبلاگ ها این کار را انجام دهید. در این مقاله به شما بهترین سایت های ساخت وب سایت به صورت رایگان را معرفی می نمایم. البته در صورتی که قصد راه اندازی وبلاگ را دارید می توانید مقاله بهترین سایت های ساخت وبلاگ را مطالعه نمایید. برای استفاده از این سایت سازها کافی است سایت خود را توسط سایت ساز ایجاد نموده و سپس دامنه خود را بر روی آن پارک نمایید.

 

برای کسب و کار خودتان یک سایت با کیفیت عالی طراحی کنید. مهم نیست برای چه کاری نیاز به یک وب سایت دارید معرفی کسب و کار خودتان، نمایش نمونه کارهایتان یا فروش آنلاین محصولات خودتان. با نونگار می توانید برای هر کاری یک سایت عالی بسازید.

 

درصورتی‌که از مهارت کافی برای طراحی سایت بهره‌مند نیستید، دو راه پیش روی شما وجود دارد:

1. سفارش طراحی سایت به شرکت‌ها

2. سیستم‌های سایت ساز رایگان

استفاده از این سیستم‌ها نیازی به دانش فنی بالایی ندارد و شما می‌توانید با اندک معلومات کد نویسی (HTML و CSS) سایت خود را راه‌اندازی نمایید. البته باید به این نکته نیز اشاره‌کنیم که ساخت سایت با استفاده از ابزارهای رایگان سایت ساز تنها به مراحلی مطرح‌شده در این مقاله، ختم نمی‌شود و اصول زیادی است که شما باید آن‌ها را در نظر بگیرید. در اینجا صرفاً مراحل کلی ساخت سایت با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای مختلف عنوان‌شده است.

منبع : ساخت سایت